Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2012

Ο ΆΓΝΩΣΤΟΣ ΄ΑΓΓΕΛΟΣ, Rafael Alberti



Νοσταλγία των αρχαγγέλων !
Εγώ ήμουν...
Κοιτάξτε με 



Ενδεδυμένος με τον κόσμο
πια δεν φαίνονται τα φτερά.
Κανείς δεν ξέρει πως ήμουν
Δεν με γνωρίζουν.


Στους δρόμους, ποιος θυμάται;
Παπούτσια είναι τα σανδάλια μου
Ο χιτώνας μου, παντελόνια
και σακάκι δερμάτινο
Πες μου ποιος είμαι


Και, όμως, εγώ ήμουν...
Κοιτάξτε με


Rafael Alberti

Απόδοση από τα Ισπανικά: Αργυρώ Χ.



EL 'ANGEL DESCONOCIDO


¡ Nostalgia de los arcángeles!
Yo era...
Miradme


Vestido con el mundo
ya no se ven las alas.
Nadie sabe como fui
No me conocen.


Por las calles ¿quién se acuerda?
Zapatos son mis sandalias
Mi túnica, pantalones
y chaqueta inglesa
Dime quien soy


Y, sin embargo, yo era...
Miradme


Rafael Alberti


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...