Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιλεγμένα

Τραγούδισμα, Oscar Cerruto

  Τραγούδισμα Η πατρίδα μου έχει βουνά όχι θάλασσα Κύματα σταριού και σιτοβολώνες όχι θάλασσα Αφρό γαλάζιο τα πευκοδάση  όχι θάλασσα Και τη βραχνή χορωδία του ανέμου χωρίς θάλασσα Oscar Cerruto  Απόδοση από τα Ισπανικά: Αργυρώ Χατζηπαναγιώτου Ο Όσκαρ Σερούτο (1912- 1981) ήταν συγγραφέας, δημοσιογράφος και διπλωμάτης από την Βολιβία.

Ο ΉΛΙΟΣ ΜΟΥ, Νικηφόρος Βρεττάκος



Μου πήραν τον ήλιο μου, αλλά εγώ θα τον βρω.
Κανόνισα μια μυστική συνάντηση μαζί του
όπως εκείνος που πηγαίνει για παράνομο τύπο
ή για παράνομο υλικό. Θα γιομίσω τον κόρφο μου
μεγάλα φύλλα χρυσαφιού και λάμπες για την κρύπτη μου,
πριν μου αφανίσουν την ψυχή να τη κυκλοφορήσω
χέρι με χέρι μες τη νύχτα.


                                           Νικηφόρος Βρεττάκος




MI SOL

Me robaron el sol pero yo lo encontraré
He arreglado un encuentro secreto con él ,
como quien va por un diario clandestino
o un material ilegal. Me llenaré el pecho
con grandes hojas de oro y lamparas para mi escondite.
Antes que hagan desaparecer mi alma la haré circular
de mano en mano en la noche.

   Nikiforos Vretakos
Traducción: Horacio Castillo

Σχόλια

  1. Aprovechos el solsticio!!! El Sol en nuestro corazón!

    Abrazos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα.....

    Ταιριάζει στην εποχή... γιατί δεν θέλω να σκεφτώ έναν κόσμο δίχως ήλιο...πόσο μάλλον τον άνθρωπο.

    Πολύ όμορφο
    :-)
    Καλό Σ/Κ Αργυρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. In your honour and in honour of all the Illustrators and Painters, I published
    an illustration.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Precioso texto, fotografías, vídeo y música.
    El Sol de nuestro interior siempre brilla a pesar de las noches oscuras y de las nubes tormentosas que a veces lo ocultan. Siempre está ahí.

    Un abrazo, Argy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Adriana Alba
    @ Marisa

    Así es, el sol
    ilumina nuestro interior!

    Un abrazo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Βάσσια
    Καλησπέρα!

    Ο ήλιος είναι ζωοδότης και φωτοδότης,
    πηγή ελπίδας και αισιοδοξίας.
    Με την ανατολή χάνονται όλες οι
    σκιές της νύχτας...

    Στους σκοτεινούς καιρούς που περνάμε,
    χρειαζόμαστε περισσότερο φως...

    Καλό απόγευμα και
    καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν κλέβεται ο ήλιος Αργυρώ μου..μόνο προσφέρεται...
    Είναι ένα με το είναι μας και ήλιος κλεμένος είναι θαμπός...
    να είσαι καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @SpirToKoYto

    Mε την άδεια του ποιητή...όλα γίνονται...
    Θα έλεγα ότι ο ήλιος ...διεκδικείται...είναι αυτό που λένε: "μια θέση στον ήλιο"!
    Συμφωνώ ότι "Είναι ένα με το είναι μας και ήλιος κλεμένος είναι θαμπός..."

    Να είσαι πάντα καλά, φίλη μου
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. el sol Siempre nos da alegria y trasmite aquello que esta dentro de nuestro corazon en sus rayos iluminando nuestros dias ... te felicito muy lindo tu blog

    gracias por visitar el mio...

    saludos

    Permiso para seguir tu blog---
    muy lindo
    Abrazos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αργυρούλα πέρασα για ένα γεια.....
    Μας λείπεις!

    Εύχομαι να περνάς πολύ όμορφα.
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος18/8/10 11:45 π.μ.

    σέ άλλες κρύπτες θά βρεθουμε..θά ανταμωθούμε μετα από "Εκατο χρόνια μοναξιάς"κάτω από ένα εκτυφλωτικο ηλιακο φώς που θα φωτίσει τήν μυστικη ζωή μας.Χωρίς άλλα φώτα πορείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Poeta del cielo

    Así es, el sol lo ilumina todo!
    Gracias por seguir mi blog...

    Saludos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Βάσσια μου, καλημέρα!

    Κι εμένα μου έλειψε η συντροφιά σας!
    'Ολο αυτό το διάστημα της απουσίας μου από το blog, το αφιέρωσα στη μελέτη για την πραγματοποίηση εργασιών για το μεταπτυχιακό μου, στην ισπανικη λογοτεχνία.

    Σ' ευχαριστώ θερμά για το ενδιφέρον σου
    Σου εύχομαι καλό φθινοπωρινό σαβ/κο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Ναντιέζντα

    Ο ήλιος είναι ζωοδότης και φωτοδότης!
    Στα λουσμένα με φως μονοπάτια τίποτα δεν μένει κρυφό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Ελένη μου, καλήμερα!

    Είμαι καλά! σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ελπίζω το ίδιο και σύ. Η απουσία μου, όπως είπα και στη Βάσσια, είχε να κάνει με τις εργασίες μου για το μεταπτυχιακό στη ισπανική λογοτεχνία...
    Από εδώ και στο εξής θα τα λέμε συχνά, πραγματικά μου έλειψε η συντροφιά σας!

    Σου εύχομαι ένα όμορφο φθινοπωρινό σαβ/κο!
    Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος5/9/10 11:24 μ.μ.

    Aργυρώ μου ευχωμαι ολα να πανε καλα ...
    αν θελεις και μπορεις ,σε περιμενει μια προσκληση στη γωνια μου...ξερω οτι εχεις πολλα αυτο το διαστημα..και παλι μονο αν μπορεσεις θα ειναι χαρα μου να παρεις μερος!!

    Σου στελνω μια αγκαλια καλη μου φιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ειπα να ερθω μια στιγμη
    να παρω μιαν ανασα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ ΜΑΓΟΣ

    Καλώς όρισες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις